Medlemmer

• Medlemsundersøgelse 2013-2014

Sti: https://www.roskildelaererforening.dk/politik/medlemsundersoegelser/medlemsundersoegelse-2013-2014 4. marts 2020

Roskilde Lærerforenings medlemsundersøgelse 2013/14 Baggrunden i år er, at Roskilde Kommunes skolevæsen står over for inklusionsudfordringer, som har stor betydning for lærernes og børnehaveklasselærernes arbejde.

• Julehilsen fra DLF´s formand

Sti: https://www.roskildelaererforening.dk/nyheder/2020/december/julehilsen-fra-dlf-s-formand 17. december 2020

• Medlemsundersøgelse 2018-2019

Sti: https://www.roskildelaererforening.dk/politik/medlemsundersoegelser/medlemsundersoegelse-2018-2019 11. marts 2019

Medlemsundersøgelsen 2018/19 er behandlet. Roskilde Lærerforening sendte et spørgeskema til lærerne og børnehaveklasselederne på skolerne i Roskilde Kommune med henblik på, at få dokumenteret de generelle arbejdsvilkår. Hensigten er at kunne dokumentere og skabe debat om de arbejdsvilkår lærernes tilbydes. Det vil kunne bruges i vores bestræbelser på at skabe bedre vilkår for lærerne i Roskilde.

• Medlemsundersøgelse 2014-2015

Sti: https://www.roskildelaererforening.dk/politik/medlemsundersoegelser/medlemsundersoegelse-2014-2015 4. marts 2020

• Medlemsundersøgelse 2016-2017

Sti: https://www.roskildelaererforening.dk/politik/medlemsundersoegelser/medlemsundersoegelse-2016-2017 18. maj 2017

Medlemsundersøgelsen 2017 er behandlet. I perioden 3. til d. 16. februar 2017 sendte Roskilde Lærerforening et spørgeskema til lærerne og børnehaveklasselederne på skolerne i Roskilde Kommune med henblik på, at få dokumenteret viden om inklusion og generelle arbejdsvilkår. Hensigten er at kunne dokumentere og skabe debat om de arbejdsvilkår lærernes tilbydes. Det vil kunne bruges i vores bestræbelser på at skabe bedre vilkår for lærerne i Roskilde.

• Her vises 11 til 15 ud af 15

Udvalgte emner