MEDLEM

Pensionister

Velkommen til pensionistfraktionen

Kære medlem af fraktion 4

Jeg skal på Roskilde Lærerforenings vegne byde dig velkommen i vores pensionistfraktion, hvor du som medlem bl.a. tilbydes følgende:

Mulighed for at deltage i Roskilde Lærerforenings aktiviteter for pensionister – læs evt. nærmere herom på kredsens hjemmeside under menuen ”Aktiviteter

• DLF forhandler fortsat på dine vegne
  • Adgang til at leje DLFs sommerhuse til særpris
  • Mulighed for at søge om at komme på seniorkursus på DLFs ejendomme (evt. sammen med din ægtefælle, også selv om denne ikke er medlem)
  • Kredskontoret bistår dig fortsat med råd og dåd om faglige forhold
  • Fortsat modtaget fagbladet ”Folkeskolen”

Som pensionist betaler man 1.164 kr. om året (stiger pr. 1.1.2025 til 1.284 kr. ), som bliver opkrævet november/december.

Roskilde Lærerforening udsender jævnligt "RLFnyt”, RLF’s aktuelle nyhedsbrev, som du kan modtage elektronisk. Tilmeld dig på 041@dlf.org. Skriv "nyhedsbrev" i emnefeltet.

De bedste ønsker om en god pensionisttilværelse.

Tina Svarre Hasselager
formand

Få tilsendt....

RLFnyt - nyheder direkte på mail